Not resolved
2 comments

I paid for standard shipping, and after it did not arrive within the time frame, they asked me to wait the full 14 days before letting them know, and agreed to wait out until the last day.When my item still did not arrive, I emailed them again, and they told me to wait for the full 30 days before they invenstigated the matter.

I told them, when I made the order I paid for standard shipping, and did not agree to a 30 day shipping. I needed this item when I ordered it about a month ago. Now I have no interest in order from their company, and wanted my money back. I asked them to take back the item because I needed it right away and they were not going to provide me the item when I needed it.

I have asked for my full refund and have yet to hear from them.

I WILL NEVER ORDER FROM THIS SITE, NOR WILL I EVER RECOMMEND ANYONE ELSE TO.

MS TRAN

Had an Experience with Alibris?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#343296

Did you check to see where the book was being shipped from?There is always a location listed for each seller, so try to pick the seller closest to you if you want the book quickly.

They don't have a warehouse, they have individuals all over the world who are selling their own books, and shipping from their own homes.

If you need something quick, order from Amazon.If you want a good price and are in no rush, then use Alibris.

Anonymous
#250542

Hello Ms. Tran,

I'm sorry to hear your order didn't arrive. If your order arrived later than you needed, I'd be glad to help you return it for a full refund at no cost to you. If it hasn't arrived and needs to be considered lost, I'll help you get your refund. Please send an email to info@alibris.com with "Attn: Tim" in the subject line. I'd be glad to review your whole experience with you and personally follow up with our seller as well.

Tim

Alibris Client Services

You May Also Like

Litfire Publishing - ABSOLUTE SCAM! Hangup Litfire Publishing "I have been called several times by these idiots. "kraig coner" was "his name" and talked non-sense about my book. They all sounded asian. My bet is they are calling..." Read more 'Xlibris Staff is Clueless and Not Recommended Xlibris "I purchased my self-publishing package in December 2015 as an incentive to reach my goal of finishing my book. This information was provided upon my purchase and I confirmed that..." Read more US Observer False Andvertisement and False Claim of 4600 Vindications US Observer "The US Observer falsely advertises that the US Observer has vindicated 3 cases every week for the past 22 years. The owner Ed Snook also falsely claims he has a..." Read more All You Can Books - $140 wasted. All You Can Books "Several months ago I signed up for a free trial. The only reason i signed up was because I wanted to know what selection they had. I quickly realized that..." Read more Sonic - Absolutely terrible Sonic "Some girl with short blonde hair was taking my order and she had an attitude problem and she got mad because I said I wanted marinara sauce with my tatertots..." Read more The Cover Guy -  Warranty  and poor quality The Cover Guy "I bought a cover from this company.After about 8 months of having it I noticed it started to have an intention on it .It called them and was told to..." Read more Maaco - *** paint job Maaco "On 8/21/17 I took my car to get repainted and well it had runs in the paint and I had overspray all over the interior of my car white footprints..." Read more Hughes Federal Credit Union Ripped Me Off! Hughes Federal Credit Union "Account had $50 taken out for "INACTIVE DORMANT FEE" Without my knowledge or consent. I have been with this bank for over 10yr & never had this happen Account had..." Read more